maandag 14 maart 2011

Crystal Clear - Cranberry Limoen

Ave!

Vandaag een test in de categorie 'Food and Drinks'. We hebben ongeveer een heel pak leeggedronken, maar het is ook zulk lekker drinken! Ik ben sowieso fan van Crystal Clear, maar deze is echt mijn favoriet. Het heeft een verfrissende smaak. Per glas zitten er maar 2,3 kcal in! Het is nog gezond ook. Vaak in de repetitieweek neem ik een heel pak mee naar mijn kamer, en die drink ik dan helemaal in m'n eentje leeg. Jummie!

Ik vind het zeker een aanrader, omdat het gezond en lekker tegelijk is!


Sorry, hij is een beetje onscherp!

Toedels <3

4 opmerkingen:

  1. haha leeuk dat jullie ook over eten bloggen ;)
    En jullie hebben echt jullie blog erg leuk opgepimt. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmmmm...superlekker als het warm is en dit net uit de koelkast komt! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze nog nooit gedronken, maar klinkt lekker :)

    Leuke blog trouwens! Ik volg jullie nu ook. Kijk ook en keertje op mijn blog en als je het leuk vind kun je mij ook volgen.

    BeantwoordenVerwijderen