dinsdag 15 maart 2011

Secret Story




Ave!

Vandaag een test over een tv-programma: Secret Story, hét programma dat Net 5 aan meer kijkers moet helpen. In een woonruimte die is afgesloten van de buitenwereld zitten vijftien mensen 13 weken met elkaar opgescheept. Zeven meisjes en acht jongens. Iedereen in het huis heeft een geheim dat ze niet mogen verklappen, en aan de andere bezoekers om het geheim te raden. Als het geheim is geraden wordt er geld verdient, als het fout is geraden kost dat geld. En elke week valt er een van de bewoners af, als die de minste stemmen van de kijkers thuis heeft gekregen.

Maar hoe levenloos ben je als je gaat stemmen? Hoe levenloos ben je als je uberhaupt dit programma kijkt? Je kan het heel de dag volgen op internet en je kan proberen de geheimen, die wel al bekent zijn, te koppelen aan de spelers. Wil je een paar van de geheimen horen? Hier:
- Ik ben bingokoningin.
- Ik slaapwandel
- Ik ben hoogbegaafd
- Ik ben een ridder
Wat ik wel bijzonder vind, is dat er een miljonair tussen zit. Die had blijkbaar niets beters te doen.

We hebben het programma een keer gezien, maar we begrepen er helemaal NIETS van. Je moet het blijkbaar elke week kijken, wil je het begrijpen.

Dit programma is dus echt geen aanrader, tenzij je je heel de dag doodverveelt.


Kandidaten van Secret Story

Secret Story Logo
 Toedels <3

1 opmerking: