zaterdag 12 maart 2011

Test 1 2 3

Ave!

Dat betekent 'gegroet' in het Latijn. En dat weet je als je op het gymnasium zit. Wij zijn twee meisjes, Hester en Eva. Vandaar ook onze naam; Ave (is omgedraaid Eva) Tester (verwissel de 'T' voor een 'H', en tadaaa, Hester).

Ons doel voor deze blog is: van alles testen en daarover schrijven. Van alles houdt in: films, muziek, make-up, recepten, spelletjes, tv-programma's, cadeautjes, mobieltjes, sites, luchtjes, etc. We hopen natuurlijk ook dat als jullie iets willen laten testen, jullie dat aan ons vragen.

Heel veel leesplezier!

Toedeloe!

Hester en Eva

Testeur geur

4 opmerkingen:

  1. oeeeh leuke blog!
    Ik zie dat jullie pas net begonnen zijn.
    Ik ben benieeuwd. ^^

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    Een Hester & Eva blog.
    Dat moet wel een goeie blog zijn.
    En ofcourse volg ik jullie, haha.
    Want want want, jullie zijn schatjes.

    &

    Als jullie een fotografe nodig hebben, you know how to find me. (aa)

    xxxxxxxxx ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaah vet idee!
    Ik volg jullie zeker :)!
    Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan testen :).
    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga jullie volgen hoooooooor (:
    Ben benieuwd! :D
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx<3

    BeantwoordenVerwijderen