woensdag 16 maart 2011

Touch of Hammam bodycrème

Ave!

Vandaag een heerlijk bodycrèmetje, die ik heb gekregen van Sinterklaas. Helaas is hij alweer bijna op, maar ik ga zeker een volgende pot kopen.

"Ultraverzorgende, luchtige Rituals bodycream bevat Verse Vijgen voor een bijzondere geur en Rijstmelk maakt je huid zijdezacht! De Touch of Hammam lichaamscrème misstaat niet in de badkamer.

- Inhoud: 200 ml
- Niet geschikt voor het gezicht.
- Bijzondere, rijke geur
- Voedt en verstevigt de huid.
- Met anti-oxidanten en vitamine E"
À la de site van Rituals, http://www.ritualsshop.nl/ Ik ben fan van Rituals (: Al moet ik zeggen dat deze bodycrème wel een topper is. Afgelopen meivakantie ben ik in China geweest, en de geur van deze bodylotion doet me daaraan denken. Ik merk echt dat mijn huid zacht wordt van deze crème, zeker een aanrader!
 Toedels <3

6 opmerkingen:

  1. Ik hou van Rituals!
    Die geurtjes zijn zooo lekker (:
    lieefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn moeder heeft hem, stiekem gebruik ik hem ook. Hij is echt lekker :).

    Liefsxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zoek nog een bodycrème! :)
    Oeh, als het naar China ruikt.. moet ik het zeker een keertje uittesten :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie hebben samen de Stylish Blogger Award gekregen van mij. Succes en testse dames! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rituals is zo fijn.
    En deze moet ik proberen.
    Xx Liefs

    BeantwoordenVerwijderen